Mgr Czesław Jan Panek

Absolwent pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, od ponad trzech lat prowadzi wykłady i szkolenia warsztatowe w ramach Aptekarskiej Szkoły Zarządzania. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu marketingu, zarządzania zmianą, technik sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta.
Współpracując z firmą szkoleniową Door Training Poland, zdobył wewnętrzne certyfikaty do prowadzenia szkoleń m.in. z tematyki „Profesjonalna obsługa klienta”, „Strategie sprzedaży”, „Techniki sprzedaży”, „Negocjacje”, „Lider i menedżer”, „Wprowadzanie zmiany”, „Zarządzanie zmianą”. Inne certyfi katy: SBI – Training & Advies – nt. „Budowania zespołów (Team building) – metodą Outdoor” oraz „Motywacja i komunikacja” Schouten & Nelissen (Holandia) na temat zarządzania projektem, konstruowania gier symulacyjnych oraz teorii rozwoju firm. Partners for Democratic Change – nt. „Kontaktów z mediami i wystąpień publicznych”. Posiada certyfikat Trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (rekomendacja nr 215). Od sześciu lat prowadzi szkolenia dla czołowych firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz spożywczej (m.in. PKO Bank Polski, Fortis Bank, Nationale Nederlanden, PZU Życie, Kama Foods, Ahold Polska). Jako konsultant zajmował się wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, tworzeniem i wdrażaniem profili kompetencyjnych pracowników, badaniami marketingowymi (ilościowym i jakościowym) dotyczącymi opinii na temat usług, produktów i konkurencji rynkowej.

Newsletter

Chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o szkoleniach? Zapisz się do newsletter`a!

Kontakt

Aptekarska Szkoła Zarządzania

ul. Szosa Bydgoska 58

87-100 Toruń

Wyślij e-mail