Aptekarska Szkoła Zarządzania specjalizuje się w prowadzeniu działalności doradczej dla Aptek. Prowadzone przez nas analizy charakteryzują się skrupulatnością, rzetelnością oraz bezstronnością audytorów. Gwarantujemy naszym Klientom pełną poufność.

Z myślą o rozwoju Państwa Apteki przygotowaliśmy dwa programy badające różnorodne aspekty działalności Apteki:

 

 

Badanie tajemniczy klient

Skuteczną metodą sprawdzenia poziomu realizacji standardów profesjonalnej obsługi klienta apteki oraz dużym motywatorem dla personelu i doskonałym narzędziem do oceny dla kadry zarządzającej jest badanie „TAJEMNICZY KLIENT W APTECE”. Wprowadzenie tego pomiaru jako stałego elementu np. w cyklu miesięcznym badań daje pozytywne efekty w bardzo krótkim czasie. Analizę przeprowadza przygotowany ankieter, używając kwestionariusza, którego kryteria ustalane są z Właścicielem apteki. W Aptece pojawia się on jako anonimowa osoba, która postępuje zgodnie z wcześniej przygotowanym scenariuszem.

 

Badanie może dotyczyć:

 

  • Jakości zachowania standardów obsługi klienta w aptece
  • Zachowania pracowników w sytuacjach trudnych, konfliktowych (np. w godzinach natężonego ruchu w aptece, z uwzględnieniem różnych zachowań klientów)
  • Realizacji przez pracowników apteki polityki sprzedażowej np. preparatów promocyjnych lub proponowanie Klientowi udziału w programie lojalnościowym
  • Sprawdza skuteczności przeprowadzonych szkoleń lub zdiagnozowania sytuacji przed szkolenia

 

Po każdej wizycie audytor sporządza szczegółowy raport, który zostaje przedstawiony zlecającemu badanie w formie pisemnej. Zawarte w nim informacje dostarczają cennych i wiarygodnych danych dotyczących jakości obsługi klienta. Na ich podstawie można modyfikować zachowania pracowników w określonych sytuacjach.
Badania „Tajemniczy Klient” są również doskonałym sposobem na zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych w przypadku szkoleń z Obsługi Klienta i Technik Sprzedaży. Na podstawie wyników możliwe jest precyzyjne dostosowywanie programów szkoleniowych, uwzględniające wszystkie słabe i mocne strony w obsłudze klienta pracowników apteki.

Szkolenia w miesiącu
Lipiec 2018
  • Po
  • Wt
  • Śr
  • Cz
  • Pt
  • Sb
  • Nd
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Newsletter

Chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o szkoleniach? Zapisz się do newsletter`a!

Kontakt

Aptekarska Szkoła Zarządzania

ul. Szosa Bydgoska 58

87-100 Toruń

Wyślij e-mail

 

Wspópracujemy z: