Aptekarska Szkoła Zarządzania specjalizuje się w prowadzeniu działalności doradczej dla Aptek. Prowadzone przez nas analizy charakteryzują się skrupulatnością, rzetelnością oraz bezstronnością audytorów. Gwarantujemy naszym Klientom pełną poufność.

Z myślą o rozwoju Państwa Apteki przygotowaliśmy dwa programy badające różnorodne aspekty działalności Apteki:

 

 

Audyty wewnętrzne

Audyt to profesjonalna i kompleksowa ocena sytuacji apteki oraz jej konkurencyjności na rynku. Analiza składa się z wielu elementów pozwalających określić słabe i mocne strony danego rozwiązania w aptece, odszukać przyczyny problemów, a także znaleźć efektywne sposoby na poprawę funkcjonowania apteki.

 

Przystępując do przeprowadzenia audytu wspólnie ze Zleceniodawcą ustalany jest jego zakres i czas trwania. Audyty prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów – audytorów Aptekarskiej Szkoły Zarządzania – posiadających w tym zakresie wieloletnie doświadczenie. Analizy prowadzone są przez jednego lub kilku trenerów.

 

Efektem naszych badań jest raport zawierający opis i ocenę czynników wpływających na konkurencyjność Apteki. Dokument ten zawiera również sugestie oraz pomysły dotyczące poprawy sytuacji.
Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają także na wprowadzenie sugerowanych zmian, dlatego gotowi jesteśmy współpracować przy wdrażaniu sugerowanych rozwiązań.

 

Cel audytu w Aptece:

 

Celem audytu w Aptece jest „inwentaryzacja” jakościowa Apteki/ek w oparciu o zdefiniowane wspólnie ze Zleceniodawcą obszary. Audyt ma za zadanie dostarczyć cennych dla Właściciela informacji o konkurencyjności jego Apteki/Aptek oraz o rozwiązaniach, które wpłyną pozytywnie na ogólne funkcjonowanie.

 

Zakres tematyczny audytu:

  • obsługa (standardy obsługi, komunikacja z pacjentem)
  • sprzedaż (analiza potrzeb klienta, sprzedaż wiązana)
  • merchandising (wizualizacja, półka, kategoryzacja, promocje)
  • marketing (rynek, klient, cena, promocja, lokalizacja)
  • strategia (konkurencja, metody klasyczne, metody nowoczesne np. portfelowe)
  • finanse (analiza wskaźnikowa na podstawie sprawozdawczości, controllingowa, obszarowa)
  • zarządzanie (planowanie, motywowanie, kontrola)
  • zadania marketingowe (jakościowe, ilościowe)

 

Korzyści z audytu dla Apteki:

  • redukcja kosztów
  • wzrost obrotów i marży
  • wzrost zadowolenia/przywiązania klienta
  • poprawa gospodarki magazynowej
  • współpraca z hurtowniami pod kątem zysku
  • poprawa jakości zarządzania personelem
  • wzrost efektywności pracy pracowników
  • poprawa skuteczności walki z konkurencją

 

Po zakończeniu audytu sporządzany jest raport dla Apteki

 

Czas trwania audytu

Długość trwania audytu uzależniona jest od zakresu badanych obszarów.

Szkolenia w miesiącu
Styczeń 2019
  • Po
  • Wt
  • Śr
  • Cz
  • Pt
  • Sb
  • Nd
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Newsletter

Chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o szkoleniach? Zapisz się do newsletter`a!

Kontakt

Aptekarska Szkoła Zarządzania

ul. Szosa Bydgoska 58

87-100 Toruń

Wyślij e-mail

 

Wspópracujemy z: