Badanie tajemniczy klient
Skuteczną metodą sprawdzenia poziomu realizacji standardów profesjonalnej obsługi klienta apteki oraz dużym motywatorem dla personelu i doskonałym narzędziem do oceny dla kadry zarządzającej jest badanie „TAJEMNICZY KLIENT W APTECE”. Wprowadzenie tego pomiaru jako stałego elementu np. w cyklu miesięcznym badań daje pozytywne efekty w bardzo krótkim czasie. Analizę przeprowadza przygotowany ankieter, używając kwestionariusza, którego kryteria ustalane są z Właścicielem apteki. W Aptece ...
Audyty wewnętrzne
Audyt to profesjonalna i kompleksowa ocena sytuacji apteki oraz jej konkurencyjności na rynku. Analiza składa się z wielu elementów pozwalających określić słabe i mocne strony danego rozwiązania w aptece, odszukać przyczyny problemów, a także znaleźć efektywne sposoby na poprawę funkcjonowania apteki. Przystępując do przeprowadzenia audytu wspólnie ze Zleceniodawcą ustalany jest jego zakres i czas trwania. Audyty prowadzone są przez wykwalifiko...