Artykuły

2020-04-28

Kompendium Wiedzy dla Aptek na Czas Pandemii Koronawirusa

 Zachęcamy do zapoznania się z Kompendium wiedzy dla aptek na czas pandemii koronawirusa. W materiale znajdziecie między innymi plakaty informacyjne do pobrania oraz informacje o: wdrożeniu zasad bezpieczeństwa w aptekach, schemacie postępowania w przypadku choroby pracownika apteki, prawie pracy  podczas pandemii, zmianie przepisów przez NFZ i Ministerstwo Zdrowia na czas pandemii, tarczy antykryzysowej.

2020-03-14

Koronawirus - wytyczne dotyczące postępowania w aptece

W związku z dynamicznym wzrostem liczby zachorowań na COVID-19 Naczelna Izba Aptekarska rekomenduje wdrożenie w aptekach następujących działań zapobiegawczych:

  1. Wyznaczenie strefy buforowej dla pacjentów oczekujących na obsługę
  2. Wyznaczenie przed każdym ze stanowisk linii gwarantującej zachowanie bezpiecznej odległości (powyżej 1 metra) pomiędzy pacjentem a personelem apteki.

2019-07-08

JAK RADZIĆ SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH W APTECE?

Po lekturze trzech artykułów z cyklu 12 kroków do doskonałej obsługi pacjenta, wiesz już, jak efektywnie prowadzić rozmowę z pacjentem. Poznałeś także typy pacjentów, którzy odwiedzają twoją aptekę. Mamy nadzieję, że żaden z nich nie jest już dla ciebie trudnym klientem. Bez wątpienia, zdarzają się jednak w aptece trudne sytuacje, które mogą cię zaskoczyć, a nawet wyprowadzić z równowagi. Z tego artykułu dowiesz się, jak zachować zimną krew i odpowiedzieć pacjentowi w sposób asertywny.

2019-04-15

TYPY PACJENTÓW W APTECE

Z poprzednich dwóch artykułów z cyklu 12 kroków do doskonałej obsługi pacjenta, wiesz już, jak profesjonalnie przeprowadzić rozmowę z pacjentem dbając o takie elementy, jak wywiad i propozycja dodatkowych preparatów. W tym tekście spotkasz się z czterema typami klientów, którzy odwiedzają na co dzień twoją aptekę. Będzie to Eksplorator, Budowniczy, Dyrektor i Negocjator. Wiedza o tym, jakie mają potrzeby i jak się z nimi efektywnie komunikować, pozwoli ci lepiej zrozumieć każdego z nich.

2019-02-18

JAK EFEKTYWNIE REKOMENDOWAĆ PREPARATY W APTECE?

Poprzednim artykułem rozpoczęliśmy cykl, który ma ułatwić ci pracę z pacjentem. Dowiedziałeś się już, jak zrobić pierwsze dobre wrażenie i na co zwrócić uwagę przeprowadzając wywiad farmaceutyczny. Masz więc solidne podstawy, by przejść do części, która bywa zmorą farmaceutów, a wcale nią  być nie musi. Mowa o umiejętnościach sprzedażowych i o ważnych krokach, o które warto zadbać po przeprowadzeniu wywiadu z pacjentem.

Szkolenia w miesiącu
Sierpień 2020
  • Po
  • Wt
  • Śr
  • Cz
  • Pt
  • Sb
  • Nd
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Newsletter

Chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o szkoleniach? Zapisz się do newsletter`a!

Kontakt

Aptekarska Szkoła Zarządzania

ul. Forteczna 35-37

87-100 Toruń

Wyślij e-mail
 

 

Wspópracujemy z: