Po lekturze trzech artykułów z cyklu 12 kroków do doskonałej obsługi pacjenta, wiesz już, jak efektywnie prowadzić rozmowę z pacjentem. Poznałeś także typy pacjentów, którzy odwiedzają twoją aptekę. Mamy nadzieję, że żaden z nich nie jest już dla ciebie trudnym klientem. Bez wątpienia, zdarzają się jednak w aptece trudne sytuacje, które mogą cię zaskoczyć, a nawet wyprowadzić z równowagi. Z tego artykułu dowiesz się, jak zachować zimną krew i odpowiedzieć pacjentowi w sposób asertywny.
WKRÓTCE NOWA OFERTA SZKOLEŃ STACJONARNYCH
Zapraszamy na szkolenia e-learningowe www.e-aptekarska.pl
Aptekarska Szkoła Zarządzania specjalizuje się w kompleksowej organizacji różnorodnych szkoleń dla farmaceutów. Zbudowanie szerokiego wachlarza szkoleń dla farmacji jest odpowiedzią na potrzeby farmaceutów wynikające z ich codziennej pracy w aptece. Oferujemy punktowane szkolenia farmaceutyczne zarówno w formie stacjonarnej jak i internetowej. Za zdobytą na szkoleniach ciągłych wiedzę otrzymują Państwo punkty twarde oraz miękkie. W naszej ofercie znajdują się również dedykowane szkolenia biznesowe oraz doradztwo. Takie spotkania są odpowiedzią na indywidualne potrzeby danej apteki.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o szkoleniach? Zapisz się do newsletter`a!